zaterdag 7 mei 2011

Een mooie ochtend

Mensen, wat heb ik genoten vanochtend!!!

De omstandigheden waren zwaar, maar misschien wel niet zo zwaar als we verwacht hadden. Ik ben zeer tevreden over het verloop en ik moet iedereen
een compliment maken. Het ging fantastisch en dat met deze warmte. Dat merk je waarschijnlijk nooit aan mij, hahahaha, maar zelfs ik was een beetje gespannen. Het komt goed tijdens Loop Leeuwarden, daar ben ik zeker van.

Een heldenrol was er voor Erik vanochtend. Geweldig dat je even langs de kant wou staan speciaal voor ons. Nogmaals Bedankt!!!!

Ik wens iedereen een fijne voortzetting van het weekend!!!!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk was het vanochtend! Perfect tempo, goede omstandigheden en een hele gezellige groep. Verzorging was super, Erik bedankt!
    En Dominicus, naar jou complimenten voor de organisatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten dat het een mooie ochtend was, een gezellige ploeg en een super sfeertje, en een mooi vlak tempo.
    Erik bedankt voor de koude versnaperingen die meer dan welkom waren op de tactische punten waar je stond.
    Het gaat helemaal goed komen met deze groep, die gaan 22 mei un leuk blokje om, en lopen de stenen uut ut parcour, heel veel suc6 voor jullie allemaal en bedankt dat ik als gast ook even mee mocht genieten.

    sportieve groet Foppe

    BeantwoordenVerwijderen